Omstart..

Urk vilken jävla skitdag det blev igår, har känt det på mig länge nu men igår kom droppen.

Men nu ska jag iaf försöka vända det till det bättre!
Det är fint väder och jag är hyfsat utvilad.
Var själv hemma med Leo igår eftersom jag tvingade ut J, jag ville bara vara ifred..

Det hjälpte faktiskt lite.
Idag så ska jag försöka ta mig på en burlesk-loppis!
Jag vill ha ett par bröstvårtstofsar och en korsett

Får se om jag får med mig nån också, suger att gå på sånt själv ju..
Det blir nog bättre av det tror jag.


Nu ska jag försöka bli kvinna igen ;)
En dusch, massor med rakning och tusen krämer på det brukar göra susen, jag har ju faktiskt packat upp min badrumskartong nu.
Shit vad mkt skit jag har, hur mycket som helst som är helt oanvänt också!
Jag kommer nog rensa ut allt som är helt nytt och tävla ut det här i bloggen om nån är intresserad.
Annars hamnar det på Swoppers :p

Nej nu är det sol på balkongen, nu får J gå upp så jag kan bli folk igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0