Packade som sillar..

Shit vad mkt folk det var på tåget då!
Jag har inte riktigt vant mig vid innerstadspulsen än, det spelar ingen roll vilken tid på dygnet det är, det är allt smockat med folk, överallt!

Det är väl både positivt och negativt egentligen, men för mig blir det extra jobbigt när jag kommer in i mina dåliga perioder. Jag vet inte hur jag ska tackla det då, när jag vill isolera mig och vara ifred..

Det kommer bli svårt, i förra lägenheten så klarade jag ändå av att gå till centrum eller macken när det var så för att jag visste att jag inte skulle möta en levande själ på vägen, här kan jag inte ens gå ut i trapphuset utan att möta någon..
Det blir ett senare problem som sagt, jag kanske ska ta upp det i gruppen idag..?


Jag är alltså på G till kokkogruppen nu, men egentligen vill jag bara sova :p
Leo fick för sig att det var en bra ide att gå upp 05.00 idag!
Efter 1,5tim så gav jag upp och skickade upp J ist så jag fick sova en timme, det gick jätte bra, tills J somnade i Leos säg så han kom in och hoppade på mig igen ist..

Men men, nu ska jag försöka hitta en tidning och uppdatera mig lite, såg i någon annans en artikel om någon som drivit in sin lön med hjälp av kronofogden, det kanske kan vara nått för mig? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0