Right here right now

Så är vi klara med våra tapetval!
Jag var inte nöjd med två av sovrummen, men det är jag nu :D

Hoppas hoppas hoppas att dom blir klara innan helgen som dom sagt!
Vågar man lita på det?
Dom har ju inte kommit så jätte långt idag faktiskt, dom har grundat kök och hall men inte ordentligt och inte överallt.
Men vi får väl se..



Nu måste jag lägga mig och fundera ut hur jag ska hinna allt imorn, jag och Leo måste till närakuten och kulturhuset innan mötet som jag och J ska på kl 14 och innan det så ska jag försöka övertala målarna till att sätta tapeten i hallen horisontellt istället för på det vanliga tråkiga sättet..

Det kommer bli tajt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0