Si så där ja

Nu har vi något att sitta på i köket också, kan ju vara bra..
Det får bli dom här vita Mio stolarna så länge eftersom J inte vill låta mig köpa riktiga myran stolar.
För dyrt my ass, man får det man betalar för ;)

Jag är ju inte heller något större fan av det här matbordet, jag vill ha ett runt, eller ett ovalt det här ser så litet och pluttigt ut i det här stora köket.
Mio´s Plaine skulle sitta fin fint här tror jag..

Nu ska jag iaf lägga mig på soffan med älsk och försöka övertala honom till att se nya desperate housewives med mig, det kommer inte gå alls, men det är värt ett försök ;)
Lägga mig tidigt ska jag faktiskt också eftersom det är dags för kokkogrupp imorn igen efter uppehållet under sportlovet, efter det blir det nog en super snabbis förbi jobbet eftersom jag inte hann med det idag.

Nu ropar han att jag är dum som bryr mig mer om bloggen än om honom så jag får väl joina honom framför golnytt då :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0