Som jag har längtat!

Jag som hade sån ångest eftersom vågen varit trasig sen vi flyttade!
Helt övertygad om att jag gått upp minst 10kg så ställde jag mig gråtfärdig på vågen och insåg att jag inte gått upp ett enda gram :D

Såååå skönt!
Men nu har det gått en månad och jag får nu träna igen ♥
Nu är jag klar med kvällens tränings schema, fast jag kommer sitta på min stora boll resten av kvällen och träna lite med den, så skönt för ryggen som nu hatar mig igen ;)

Började lite lugnt idag eftersom jag suttit still i soffan nu i en hel månad;
  • Running, 1,4km (10min)
  • Push-Ups, 15*4
  • Tricep Kickbacks - Dumbbell 10*3
  • One-Arm Dumbbell Row 10*3
  • Dumbbell Curl - Standing 10*4
Sköööönt, men nu sitter jag och letar efter en crosstrainer att ha här hemma också.
Perfa nu när vi har så stort vardagsrum som ändå måste fyllas med nånting, då kan jag stå på den och svettas och kolla in alla tjockis programmen på tv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0