Strömavbrott?

Skrivet kl 12...
Eftersom blogg.se just nu ligger helt nere så "bloggar" jag i mina anteckningar ;) 
Vårat internet fungerar iof inte heller för tillfället så J har fått knata ner till skrapan för att skälla ut dom i telenor butiken, tydligen så har vi ett microsim i vår dongel fast att det ska vara ett vanligt :/ 
 
Men men det får han ta hand om, själv så har jag lagt Leo för att vila och bokat tvättid.  
Shit vad vi måste tvätta! 
Varken J eller Leo har några rena kläder.. 
Så om en timme ska vi testa tvättstugan, vill inte köra maskinen som vi har här uppe eftersom det drar så mkt ström ;) 
Men när vi fått hit den nya maskinen så kan vi köra den lite, den är mkt strömsnålare! 
 
Diskmaskin har hög prio just nu, enligt mig iaf eftersom det är jag som får diska :p en säkring har gått i den som står här nu men jag tycker det är lika bra att kasta och köpa ny, den är ju skit ful ;) 
 
Annat som händer idag då.. 
Elektrikern kommer och fixar en kontakt i vårt sovrum i eftermiddag så inte Leo gör illa sig där. 
Vi får fortsätta sova på golvet eftersom halva stommen till sägen fortfarande är spårlöst försvunnen.. 
Och sen när vi tvättar så ska jag och Leo ut och åka kälken som står här ute, han har spanat på alla barnen i flera dagar nu och suktat, schyst att dom rustat upp alla lekparker här ute, dom är as nice nu! 
 
Bjussa över någon på en playdate kanske man ska göra? 
Ut ska vi garanterat iaf, så här fint väder har det inte varit på månader <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Olle är säker på att han bar in den där nere!!! Så leta vidare alt i förrådet.

2011-03-03 @ 10:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0