Tacos

Mmmmm säger jag bara!
Riktigt god taco J slängde ihop åt oss, och riktigt gott majsbröd jag köpte till nere på konsum :p

Nu har vi också sett klart på Solsidan och ska lägga oss på soffan med Jockes cola som han lämnade kvar här idag.
Ikväll blir det inget mer gjort förrutom kanske lite barn ;)
Men just nu har jag matkoma så jag tänker kräva den sköna platsen i soffan, med hänvisning till att jag faktiskt har diskat, för hand!

Det ni, det är inte ofta det händer kan jag säga.
Så fort rörmokaren varit här i veckan så är det J som trollar fram en ny diskmaskin, eller diskar själv, han får välja :p

Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende

sv: tack :) haha ja gör så :D

2011-03-07 @ 12:46:55
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0