Todays instagram



Jag älskar min instagram app ♥ och mina nya skor såklart ;)
Trött som tusan efter dagen som varit, först en väldigt psykiskt krävande kokkogrupp på morgonen och sen årets första riktiga ute fika!

Jag och Lina satt en stund på Baresso, känns som man börjar bli stammis där nu :p
Men det är mysigt om man räknar bort dom as sunkiga sofforna inne som är helt sönder..
Det stora pluset är ju uteserveringen som är öppen året om, och att det ligger typ på min gata.


Planen var egentligen lasagne och hemma mys idag, men nu ringde Milla och sa att hon tröttnat på plugget och ska dricka öl på Snaps, jag är ju inte den som spottar i glaset så det är klart att jag ska med ;)
På med lite nytt smink bara och sen är jag fit for fight!

Kommentarer
Postat av:

Trevligt inlägg.<

2011-04-09 @ 21:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback