Underbara dag.

Underbara väder, underbara barn och underbara vänner, aka Lina..

Nu är jag och Leo hemma efter att ha fikat och myst hela dagen.
Först en långfika på mysiga Baresso här på söder och sen en promenad och lite butiks kikande innan Lina skulle iväg.

Jag köpte mig ett litet nagellack så jag kan göra klart mina naglar :p
För jag har ju så lite nagelprylar ^^,
Inget bra vitt lack till den franska manikyren iaf..

Soppan är klar och ska serveras till J som ligger döende på soffan, 40graders feber har han stackarn :(
Hoppas han piggnar till senare för jag ska försöka göra egen sushi till ikväll!
Fråga mig inte varför jag fått för mig det, jag är knäpp i know..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0