Nu är det sommar och sol ♥

Sjukt mkt att göra som vanligt..
Imorn kommer byggfirman och sätter igång med köket och då tar dom med katalogerna så vi har inte ens fått se vad vi har att välja på än!

Förrutom att hängt på min soliga balkong ♥, så har jag varit en riktig girly girl idag, tagit ett långt bad med Leo, använt alla krämer, smörjt, peelat och rakat.
Dessutom så fick min samling brun utan sol krämer göra premiär idag också, J tycker att jag stinker men det bjuder jag på ;)
Jag får ju inte sola än med tuttisarna..

Som förövrigt gör Fett ont idag, iaf vänster, den som fortfarande har ett litet hål.. :(
Det gör så ont så jag absolut inte kan ha bh på mig och inte kunnat på hela dan..
Inte bra alls.
Gör det lika ont imorn så går jag till en läkare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0