Dagens pyssel

Idag har jag varit så där sjukt duktig igen.
Jag bara fixar och fixar här hemma och det händer sjukt mycket.
Vad hände lixom?
Who cares igentligen, lika bra att smida medans järnet är varmt ;)

Sittbänken är grundad och målad två ggr med rött.
Får se snart hur det ser ut, det kan behövas ett tredje innan det är riktigt nice.
Men niiiice blir det!

När jag ändå kände mig lite kreativ så drog vi fram pyssellådan så jag och Leo kunde rita ihop.
Han ritade bilar, båtar, solar och pappa. ♥
Jag ritade knasiga små gubbar till alla hans ramar som han har till sitt rum.



När jag ändå höll på så passade jag också på att rita lite med Leo, vi gjorde knäppa gubbar och bilar innan han somnade och jag fortsatte rita lite till alla hans ramar som han har till sitt rum.

I mitt liv händer det uppenbarligen inte så mkt nu, inte som jag orkar skriva ut här iaf.
Bloggen känns lite bortprioriterad igen och känslorna likaså.

Men det positiva med det är ju att det blir så jäkla mycket gjort här hemma då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0