Fredag den 13e!

Idag är dagen när jag igentligen bara borde ligga kvar i sängen..
Klantarsel som jag är så blir jag förmodligen påkörd, som vanligt, eller bryter ett ben..
Men självklart så har jag tusen saker att göra så stanna hemma är inget alternativ.

Började dagen hos kokkotant som inte alls var så sur över mina matvanor, dock så undrar hon hur jag ens orkar öppna ögonen på morgonen när Leo sliter upp mig..

Well well jag ska fortsätta fylla i det i en vecka till och läsa mitt fina häfte om att äta..
Gillade inte alls häftet.
För många saker som stämmer in på mig där..

Iaf så överlevde jag och mötte upp skrutten och J, gick hem, busade och nu äter jag min viktväktar lax pasta, igen.
Jag börjar bli lagom trött på den nu kan jag säga!


Sen ska jag hoppa i sminket och gå ner till gymmet för mitt foto ;)
Jag hann aldrig ner igår eftersom vi satte upp krokar och ljuslycktor innan vi gjorde värsta middagen, sjukt gott faktiskt!

Eftersom Leo sover så passar jag också på att börja på bok nr 3, Eclipse, och jag kan säga direkt att jag inte gillar den som ljudbok..
Jag hade svårt att acceptera att det var en ensam tjej som läste dom andra böckerna men gick med på det. 
Men nu är det nån jävla gubbe som är Jacobs röst!
What's up with that?

Nej det gillar jag inte alls..
Mycket besviken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0