Jag gör ett försök till..

Jag ska försöka göra dagen till en bra dag, trots att jag varit en halv millimeter från nervsammanbrott x antal ggr redan, trots att jag gick ur sängen för 1,5 timme sen..

J tog med min laddare till webhallen för att se om dom kan ge oss en ny, vilket dom borde göra eftersom hans totala köpsumma där dom senaste 12 månaderna är 69067kr..
Helt sjukt ju.
Och då är inte dom småsakerna jag köpt där inskrivna på hans konto ;)


Hursom så har jag lyckats uppdatera min telefon, fått igång internet på stora datorn och fått in några bilder från veckorna som gått..
När Leo somnat så ska jag faktiskt ladda in alla bilder från J´s kamera också, där alla fina bilder finns.
Men jag mår lite bättre när jag ser att jag faktiskt haft väldigt kul med mina vänner..

Vi har druckit rosé, köpt fina klänningar, druckit lite mer, varit på bloggträff, druckit ännu mer, skrattat åt fula outfits, haft störda sms samtal, fyllkäkat på donken, åkt tefat på asfalten, fått nya vänner och bara varit..
Och lite så här har det sett ut..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Den vita klänningen är skitfin! HM eller?

2011-05-31 @ 09:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0