Kan man köpa lycka?

Ja, enligt mig..
Iaf ibland, och på vissa punkter ;)

Speciellt på den punkten där våran gamla tv stod..
Och det hålet har vi nu täppt till, med råge ;)

Bakom mig så ser ni våran nya 46" Samsung ♥

Som sagt, det var tur i oturen att Leo pajjade våran gamla.
Jag har länge tjatat om en ny men J har inte tyckt att det var nödvändigt speciellt eftersom jag sagt att jag inte godkänner nått under 46" ;)
"Dyr i drift" är nått han mummlar ofta.

Men jag tycker inte man kan sätta ett pris på lycka, eller i det här fallet, husfriden! :p

Jag har blivit tokig här utan tv och dator så J har fått många sura telefonsamtal den senaste tiden ^^,
Men nu kan jag äntligen leva som en normal människa, som skrattar åt alla elallergiker där ute ;)


Tyvärr så måste vi tömma vardagsrummet nu innan vi ska sova.
Den här veckan kommer vi ha folk här varje dag igen..
Klockan sju kommer dom imorn och börjar slipa parketten! :)

Hoppas dom hinner klart med hela på en dag, för på ons så ska dom börja med dom andra rummen och elektrikern och rörmockaren kommer för att koppla in diskmaskinen och byta blandare i köket.
Hoppas hoppas hoppas att dom hinner klart med allt den här veckan!
Blir skönt att komma hem efter våran mini semester i helgen till en färdig lägenhet och inte till värsta byggkaoset..


Nej nu blir det mer Twilight, har ju bara kommit till kapitel 17 av 28 i första boken ^^,

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vunnit på lotto eller?

2011-05-03 @ 09:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0