Klant jag är...

Meeh, nu upptäckte jag att jag lagt upp fel video..
Skulle ju varit den när Leo cyklade, inte J.
Men men får lägga upp den senare, nu har jag precis kommit hem till Lina som nattar barnen just nu.

Vi ska äta gott och dricka vin ♥

Mys med lite girltime.


Igår var också mys, Filippe och hans tjej kom förbi när vi grillade med Fredrik och senare på kvällen så kom också min älskade norrlänning Sofia hem till oss också och kollade in nya lyan.

Både Fredrik och Sofia sov över och jag däckade på en stol i köket före 23 ;)
Lite snygg jag var imorse :p

Vi har iaf ätit sjukt god frukost på balkongen innan vi gick en promenad förbi gårdsloppiset och systemet.
Sen var jag tvungen att sova middag innan jag åkte hit, helt sjukt trött idag..


Nu blir det tacos med söta. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0