Och så var det igång igen..

Ett helt gäng med bygg-gubbar som plingade på här för mindre än en timme sen, mitt i snöyran!

Helt sjukt ju..
Jag som suttit och solat på balkongen i flera veckor!

Vart tog allt mitt fina väder vägen? :(
Aja, nu har jag iaf tid att vara inne och fixa lite, vilket är jävligt svårt nu iof eftersom vi J tömmde vardagsrummet inatt så alla soffor och allt står lite huller om buller..
Just nu sitter vi i en fotölj i köket och ser på Peter Pan ;)

Men dom ska vara klara med vardagsrummet vid ett iaf så det är skönt.
Nu ska vi bara välja resten av alla golven som vi fick prover på igår.
Jag har fastnat för en midnattsvart ♥ men vart kan man ha svart golv?

Vi får se, just nu vill jag bara ha fin fin parkett så vi kan sätta upp vardagsrummet och den fin fina tv´n :D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi har ju mörkgrått i kök o hall och det är bäst! För all smutsen syns inte :-)

//Kram

2011-05-03 @ 09:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0