På tal om morsdag..

Som var igår, så var ju jag och Leo och lunchade med min mamma förra veckan.
Ett riktigt fint lunchställe men sjukt god mat, bara det att Leo satt fint ungefär när bilden togs och sen så ville han inte mer..
Lagom pinsamt när han kastar saker omkring sig, kryper runt, sparkas och beter sig allmänt mongo.
Det var bara att kasta i sig maten och gå..

Uppe på kontoret så hade dom jordens shysstaste lådbil som han älskade, sen fick han också glass och då passade det att vara snäll minsann..

Riktigt skönt var det iaf, allt blir bra så fort jag kommer hemmifrån känns det som..
Wonder why..?



Idag är iaf planen att vara hemma större delen, jag ska plantera mina jordgubbsplantor på balkongen och laga alla J´s jeans som han har tusen hål i..
Har också lovat mig själv att sy nått med allt fint barntyg som jag köpt på mig till Leo, sugen på vimplar och nya kuddar men vi får se.

Först och främst måste vi ut och köpa jord och tråd, vilket vi ska göra nu så Leo kan sova när vi kommer hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0