Snart är det dags!

Om 3min så får jag börja flytta in möblerna i vardagsrummet igen ;)
Men det ska jag inte göra riktigt än faktiskt..
Leo fick precis sova middag och efter det så ska vi gå ner och köpa upp oss på värsta lagret med möbeltassar i alla möjliga storlekar.

Den som repar min nya fina parkett kommer seriöst att dö!

Ungefär som J när han imorse råkade spruta 5-56 på tapeten i hallen!
Fiiiina fläcken det blev lixom, jag har skrubbat med allt men det är ingen idé.
Nu måste vi ha en byrå eller nått där..


Well well nu har vi förhoppningsvis diskmaskin också, rörmockaren var här idag och fixade med slangarna och så fick vi en ny blandare. Fett shiny den är ♥

Idag har jag också beställt ny kyl/frys för att jag är trött på att ha en separat frys som tar upp en kvm i köket som jag vill ha min vinkyl på ^^,
Hoppas den kommer fort, dom ska ringa i eftermiddag så..

Renovering renovering renovering, det känns som att det är det enda som händer i mitt liv just nu..
Men det är ju kul också för det blir skitfint :D
Snart mina vänner ska ni få se vilket palats vi skaffat oss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0