Suck!

Nej nu får det vara slut med det här, jag går och köper mig ett gymkort efter helgen när jag förhoppningsvis har lite mer pengar..

Då kanske folk slutar klaga, kanske får jag också då äta ifred, både mat och piller?
Jag vet inte, jag vill bara att alla håller käften.
Det är ett jävla tjat från alla håll!

Nu får vi iaf se vad kokkotant säger imorn..
Jag har gjort min läxa, har fyllt i varenda smula, varenda klunk vatten hela veckan, samt alla tankar och funderingar!
Hon sa att en "normal" människa ska fylla ett papper varannan dag, hon kommer också klaga imorn när mitt första papper inte ens är fullt och det har gått en vecka.

Well, om jag tränar mer så kanske jag klarar av att äta lite mer också utan att må som en jävla pissapa så fort jag gör det.
Den som lever får se helt enkelt..

Bevis nog på att jag faktiskt äter?!


Golvkillarna är iaf klara i rummet nu så jag ska sätta igång min ljudbok och börja fixa, skulle vilja få bort dom sista 6 kartongerna men det blir svårt innan alla hyllor är uppsatta.
3 av dom är dessutom säljes grejer och jag orkar verkligen inte sälja idag.
Får klura vidare på det tills J kommer hem och kan skruva upp lite hyllor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0