Vad i helvete?

Det här är en sånn sak som borde ligga under secrets men what ever, jag orkar ärligt talat inte bry mig ett jävla skit om det nu..
…………
När ska den här jävla skiten gå över?
Sur som en jävla citron och vill bara böla..vilket jag också gör hela jävla tiden..
Kul liv lixom..
Så jävla trött på allt, att jag inte kan lägga in några jävla bilder för att Leo sabbat min dator, telefon helvetet dör Jämt eftersom J tagit med alla laddare till jobbet eller nått.
Cp mkt ångest Helatiden!
Hur mycket jag än försöker vända det så kommer det ändå bara tillbaka efter bara ett par timmar!
Jag är så trött och ledsen jämt..
Hur mycket jag än försöker själv eller tjatar så händer inte ett skit här hemma heller och det är jag som kom mer få leva i skiten nu hela veckan..

Jag är bara trött på allt, jag vill långt bort härifrån och aldrig mer komma tillbaka!
Jag vet inte, jag ger upp ist, lättast så, fortsätter att skita i allt och bara ligga här som en jävla trasdocka..
Det är ändå det enda jag klarar av så why not?!

Så grattis din värdelösa jävla fläskpadda på morsdag och varsegod för den hög med skit du fått till frukost..

Kommentarer
Postat av: B

Det är vid såna tillfällen man åker hit till "skogen" och kurerar sig! kom nu! saknar dig <3

2011-05-29 @ 17:13:44
Postat av: mamma

I love you.Ta med Leo o Kom hem.

2011-05-29 @ 22:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0