Massa paket till mig =D

Yes idag när jag kom hem från föräldraträffen så gick jag och plockade ut min nya fina tennis-klänning jag köpt som var fruktansvärt söt, även om J, Jenny och Leo as garvade åt tanken på att jag skulle spela tennis igår.
Och nej jag ska inte spela tennis men jag kan låtsas och vara riktigt sommar söt i tennisklänning ändå. ;-)

När jag kom hem igen så låg det en till avi i brevlådan, så det var bara att springa tillbaka till ok och hämta ut den fina tröjan som jag tänkte prova när Leo somnat i sjalen, sen kom jag på att han ligger ju just i sjalen, som sitter på mig, då blev det genast svårare så den har jag inte testat än.



Idag vägde vi Leo på BVC och det blev prick 6000g och var 61cm lång, det var skoj eftersom han vägde prick 5000g sist vi vägde. Det hade barnmorskan aldrig varit med om och tyckte det var lite skoj. Kul för mig med som gissade på just 6kg. Stor kille nu, börjar snart bli dags att byta ut garderoben också nu när 56 börjar bli lite kort i armarna.

Men nu ska jag visst städa enligt min man som ringde nyss, hans mamma kommer hit en 25min och ingen har informerat mig fören nu, så jag röstar för Johannas förslag om att jag ska få massage ikväll. =D


Btw Gizzy dutti, jag gick hem från föräldraträffen tog en timme och jag glömde vantarna men skönt var det i det fina vädret.

Kommentarer
Postat av: Johanna

KRÄV MASSAGE, om han nekar..

Röj i lägenheten och säg - Städa! åt Jonis. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0