En till mys dag

Ännu en dag hemma i soffan avklarad med mera skratto och mys, Leo är så söt nu som ler så härligt med hela ansiktet när man skrattar åt honom.
Så  jäkla mysig unge <3


(Min nya skitdator vägrar att vända på bilden)

Fick brev från bvc idag om att dom drar igång föräldraträffarna nästa vecka, tror vi ska gå på det faktiskt. Det kan vara kul att jämföra honom med andra bebisar och så kanske han hittar en kompis. =) Får inte heller glömma att kolla upp vilka dagar det var babymassage som vi tänkte gå på.

På tal om posten, så hade skrutten precis somnat så gott på mig när brevbäraren kom så jag hann inte ens lägga ner Leo innan jag hörde att han redan gått ut ur porten och cyklade iväg.
Så tyvärr Camilla men det blir samma gamla tråkiga löp på tidningarna imorgon, får se om jag är snabbare imorn. ;-)

Idag har jag också lagat middag helt själv! Jag var till och med och handlade den, kött pommes och sås slängde ihop en sallad också men den var det bara jag som åt sen och jag förstår faktiskt J fullt ut för den var inte så god. Men allt annat var det så jag är väldigt stolt över mig själv. =D

Imorgon så tänkte jag bestämma mig för en bra klubb att börja träna thaiboxning på, nu när magen är läkt så känner jag mig sjukt peppad att komma igång och få tillbaka mig själv igen. Tänkte ju också simma och klättra men det blir lite väl mycket med allt samtidigt men ev så blir det simma och klättra varannan vecka och thaiboxningen på heltid.
Nu gäller det bara att komma igång också, någon som är sugen på att hänga på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0