Man mår ju som man förtjänar ;-)

Jaha då sitter man här och mår lite så där, men det var en väldigt rolig kväll igår =)

Tack tack tack Jenny för att du är barnvakt <3 Fast jag saknar min plutt nu, speciellt efter att ha sett morgon mys bilderna (fattar inte hur man länkar Jenny du måste hjälpa mig =P)

Snart ska vi äta lite, jag ska färga håret och beställa nytt löshår, nu ser jag ut som Robert Wells igen, mindre skoj..

Det här är det jag tänkt mig nu =)




Hoppas det blir bra bara, ska beställa en värmetång här idag och håret så klart, så blir det med vax den här gången. Nu har jag haft träns isydda i flätor (weaving metoden) och det har varit lite små jobbigt nu på slutet, svårt att sätta upp håret och jobbigt att det var 4stora flätor bak i huvudet hela tiden.
Så vi får se hur det blir sen =)


Nu saknar jag bebis men först äta sen ska J till skolan och då åker jag hem till Jenny och hämta min plutt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0