Bitterfitta i know

Jag är så jävla bitter nu för tiden och tydligen jävligt elak mot folk jag känner också...
Idag har jag iaf försökt vara lite trevlig.
Började på bvc där lill plutt nu blivit stor, 10120g väger han nu, en 10kg klump! Det är inte illa pinkat.

Stolt och på bra humör som man var så skulle vi precis åka för att möta Johanna och Max när försäkringskassan ringer för att bråka..
Så vi blev 2tim försenade till våran playdate, hoppas att ni inte led allt för mycket. ;)

Väl inne var det mys iaf, vi traskade runt lite sen gick vi på max och tog oss en varsin sallad, första gången jag är så duktig på länge. Det är bra med grupptryck ibland.. ;)

Sen testade vi den nya parken i stan, vi och pundarna.. Men den var riktigt nice faktiskt, liten men mysig. Sen kom rusningstrafiken, runt parken så klart men det var skoj ändå, fan vad folk är aggro i trafiken!
Tutar tills man blir galen, går ut och skäller på varandra och ryker ihop...

Pinsamt, men jag vet att jag är aggro och det är därför jag inte ska ha nått körkort..


Well well nu ska jag muttra vidare och tjura dels över att jag är pank för en gångs skull och sen över att Sve hovrätt inte behagade att svara i telefon på sin telefontid idag så vi har ingen aning om vad J´s dom blev.. Mys är det att vara hemma själv med Leo ibland iaf <3


Kommentarer
Postat av: johanna

tack för igår!! :) det gjorde inget att ni blev sena! Vi överlevde i storstan själva nån timme!

Nej nu skriker Max, igen, gnällunge! GAH!

2009-09-02 @ 08:26:40
URL: http://johannaslillasvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0