Bakis AB

Ja igår var en mycket trevlig kväll, även om det blev lite mer än vad jag räknat med ;)
Det var inte alls kul att komma till jobbet imorse och inse att det är typ kaos och jag har sjukt mycket att göra, vilket jag inte alls gjorde så effektivt eftersom jag inte kunde tänka :p

Wifie var med på goodie stället, som inte var så mycket goodie direkt eftersom det bara var reklam i påsen.
Tror jag iaf, jag har inte öppnat den än ;)

Mamma shoppade iaf på som vanligt och vann dessutom ett presentkort på en konsultation och 20% på allt.
Själv är jag sur som fan för att jag inte vann läsglasögonen, jag hade lätt det bästa rimmet;

"Genom dessa du på mig glutta,
Plötsligt blev jag en riktig brutta"

Men nä inga glasögon för mig inte..
Trots att jag fuskade mitt allra bästa ;)



Efter det så gick jag och mamma till East där hon blev förvånad över att jag inte behövde visa leg ;)
Ytterligare ett glas vin senare så stog vi utanför Ambassadur där hon undrade varför vi skulle gå till vänster om repet när alla andra gick till höger.. Gissa lixom..
För att det är gratis så klart, daaah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0