Wtf

Ja jag har då inte kommit så mycket längre..
Sitter fortfarande på danderyd och häckar, röntgen är avklarad men nu väntar jag på svaren.

Värsta svaret som dom redan varnat mig för är om dom måste bryta om det så det läker rätt..
Det vill jag verkligen inte!
Men en spricka är det definitivt, lite coolt ändå ;)

Även om jag nu blir mobbad av alla när dom hör hur det gick till..
Ja, jag har extrem otur.

J har iaf hämtat hem Leo nu så han slipper sitta här och glo på mig :)
Det är inte så jävla kul för nån av oss att se på varken travet eller vm i innebandy..

Nej nu ska jag tjata på dom lite till :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla gärna min bloppis :D

sista chansen nu!

2010-12-11 @ 21:29:43
URL: http://ewwica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0