Jahaja?

Nu fungerar bloggen, men bara i safari..
Kommer inte in på den och ser inga bilder i firefox. Weird

Men men nu är jag iaf duschad och klar, nu ska det smörjas, plockas, fixas och sminkas..
Har dock fortfarande inte en susning om vad jag ska ta på mig :p
Letar inspiration på nätet men det går väl sådär får man väl säga, fastnar bara med massa annat..

Nu blir det "Sweet lemon" body butter (som jag fått av sötaste Wifie♥) över dom ny rakade benen.
Bäst att passa på innan monsterna vaknar igen ;)


Fina händer har jag nu iaf, och för första gången typ ever så såg till och med J det!
"Men ååh gumman du har dom finaste händerna jag sett på superlänge" ^^

Jag får väl erkänna att jag har saknat att ha ringar, känner sig så naken.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0