Ok..

Lite lugnare idag trots gårdagens kaos.

Kokkotanten lugnade mig och gav mit lite tips och råd på hur jag ska lösa allt.

Altt blir så jobbigt när jag flippar som igår..

Trots mitt apatiska jag så är jag på jobbet och försöker vara social iaf.


Wifie och Erika är snälla idag och gör ett matschema till mig eftersom jag typ inte äter längre tackvare J´s konstanta pikningar om min vikt.. :(

Så äta bra och så ska jag köpa mig ett nike+ sport kit..

Ska iaf försöka bli av med allt äckligt jävla fett som bara hänger ut överallt.
Vidrigt!


Kommentarer
Postat av: B

AAAHH %&¤"#""###!!(&%¤# blir tokig på dig! Måste jag komma upp och smiska dig, för att du ska fatta att det finns inget fett på din kropp som ska bort! Detta "stureplanssyndrom", du borde bo här i skogen ett tag (förevigt)... ^^ <3

2010-10-29 @ 15:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0