Söta Gudmor ♥

Städat, städat, städat och städat är det jag har gjort idag.
Så här rent har det inte varit sen vi flyttade in ;)

Milla söten har varit här idag och gick för en halvtimme sen ♥
Riktigt fina bilder blev det på henne och Leo när vi var i centrum idag.


Han är så söt med sin gudmor

Hon tyckte förresten också att blommorna var fina och att Leo var stor, precis som alla andra ;)

Kängurun fick jag i mitt kinderägg som jag fick av söten, man ska skicka hemliga små lappar i den ♥
Nu ska jag mysa lite i soffan, ska ju upp tidigt imorn till jobbet..

 

Har iaf haft enunderbar kväll ihop med sötaste, kul att det blir oftare nu, jag har saknat henne.
Leo med tydligen eftersom han gav bort favvo bilen till henne ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0