Tråkiga J..

Men sjukt roliga lyxfällan!
Jag har en ny favorit, Vanita Bergman så sjukt rolig tjej.
Påminner mig sååå mycket om Linn..
Vet inte om det är bra eller dåligt igentligen, att bli påmind menar jag.

Saknar våran trio, jag, Milla söten och lilla Linn ♥
Det var en väldigt förvirrad tid i alla våras liv men vi lyckades ändå hitta någon form av stabilitet (?) i varandra.
Kärlek och saknad är allt jag har att säga om det idag.

Men shit vad hon i lyxfällan var lik Linn, både till utseende, energi och glädje!
Flashbacks deluxe..


Juste, jag fick inte blogga för J det är därför han är tråkig..
Det enda jag fick skriva var att hans ringmuskel skulle göra ett bättre jobb med att designa nya Sagem boxen än Sagem själva ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0