Trötter..

Men inte ett dugg bakis :p
Har försökt få upp videon ifrån en av gårdagens taxi resor men videofy.my är cp idag..

Ist har jag letat andra sätt att tjäna pengar på nätet på och det har jag både hittat och registrerat mig på redan ;)
J har jobbat så jag och Leo har busat och städat större delen av dagen.

Lagom kul eftersom han varit tok mammig idag, sitta i knät eller bli buren, heeeeela tiden..
Men snart är det sovdags för skrutt, J kommer hem när som helst och söndagssteken har varit i ugnen halva dan.
Så det blir mat, läggdags och sen jobbdags?! ;)
Den som lever får se..


"Vanliga" jobbet ska jag tillbaka till imorn iaf, även om jag inte är helt hundra än.
Hostan är kvar än :(
Kommer aldrig bli frisk från den här skiten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0