Yeeey :D

Jag har bestämt mig, det blir flera små ;)

Min "Leo" tatuering får vänta eftersom jag aldrig blir riktigt nöjd med hur jag vill ha den och eftersom jag ska ha den stor och symetrisk ihop med min andra underarm så är det lika bra att den får vänta.

Så..
En på foten, bakom örat, på två fingrar och ett litet hjärta.
Väntar på en arg mamma (och J?) som flyger hit och ger mig smisk..? :p

Jag veeet att synliga tatueringar inte är det bästa, som på händerna men det jag ska göra kommer bli så sjuuukt fint och inte heller synas sådär jätte mkt.
Det blir inga kåk tatueringar direkt ;)

Kvinnligt och feminint ska det vara!
Nu kommer snart J hem och stryper mig så wish me luck :p

Kommentarer
Postat av: Mamma

VARFÖR? VARFÖR? VARFÖR?

Du kommjer ångra dig den dagen du inte får jobb pga dina fina synliga tatueringar.

Tro mig, jag är gammal och vis :-)

2010-10-27 @ 09:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0