Ännu en..

Hemma-dag för mig.
Vaknade imorse helt utan röst!

Efter att ha sovit och dragit i mig pulvret jag fick av Wifie så känns det lite bättre ändå och jag får ur mig någon form av ljud igen även om det inte låter som jag.
Knatade ner till macken och hoppades på att dom hade fiskbullar som är slemmigt och bra för halsen men ikke.
Så det blir jag och min kära apelsinjuice idag. Något annat får jag ju inte i mig.


Men jag har iaf lite att glädjas åt, när jag inte kunde sova i natt så passade jag på att göra om mina naglar så nu är dom as nice igen, klassiskt franskt utan krusiduller och annat skit för en gångs skull :p
Och att J "gick med på" att jag beställer hem nya piller som jag inte ätit på år och dar.



Lite muttrande och tjurande blev det så klart, men efter att han insåg att det faktiskt är jag som kommer få stå ut med biverkningarna och det så gav han upp.

Så det ser jag som ett "godkännande" aka han kommer inte kasta alla mina piller som så många ggr förrut!



Så idag ska det beställas sprutor och piller :p
Snacka om att känna sig som västa junkie´n

Vilken omstart det kommer bli efter nästa vecka!





Kommentarer
Postat av: Catarina

Vaddå för piller och sprutor?

2011-02-09 @ 21:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0