Han lät bli den..


Tills nu då..
Nu låter det klickeliklick igen!

Så nu går jag och lägger mig istället.

Måste bara hylla min goodiebag jag fick igår,
det är helt sjukt vad gott jag luktar nu, älska body shop!


Awesome
hårinpackning och skön scrub, dock ingen scrub som smakade så gott..
Havssalt var det visst i den, det tänkte jag inte på förens jag fick den i munnen :p
Det var en liten chock, shit vad salt saltet var ^^,

Men nu så skrubbad, peelad, plockad, rakad, smörjd, hyvlad och förhoppningsvis ren som jag är ska jag nu krypa ner i sängen, utan Leo som än så länge sover i sin säng, hoppas bara han stannar kvar där också och inte vaknar senare.
Det har ju gått så bra med det senaste veckan.


Bara 5 dagar kvar nu!
Det börjar pirra lite :D

Kommentarer
Postat av: Angiies@soclog

HAHHAA! Du kan skänka den till mig ;)

2011-02-10 @ 07:18:18
URL: http://Angiies.soclog.se
Postat av: @soclog

2011-02-10 @ 10:08:26
URL: http://.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0