Jag och mitt huvud..

Vi går inte alltid ihop så bra ;)
Jag vill en sak men huvudet vill något annat.
Som nu, jag har alltid gillat "Kawaii naglar" gulliga, färglada med mycket små skit på :p

Men jag har aldrig ens försökt att göra det eftersom mitt huvud skriker åt mig att jag är helt störd och absolut inte kan..
Idag ska jag faktiskt försöka iaf..
Trots alla mina demoner som just nu försöker ha ihjäl mig för att jag ens tänker tanken.

Men tanken på att gå ut ikväll med dom skitfula händerna jag har nu är faktiskt starkare!
Och göra mina "vanliga" kan jag inte eftersom jag bitit ner dom så mkt att alla mina fingrar blöder :(


Jag hoppas hoppas hoppas att jag lyckas så jag får känna den där underbara känslan av att ha vunnit över tankarna!
Jag har dragit fram ALLA mina nagelprylar och jag har ingen aning om vad jag ska göra..
Det här kommer ta ett tag!

Men jag har hittat lite inspiration iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0