Låt mig bara vara..

Fy fan vad effektiv jag har varit idag trots att jag absolut inte hade någon lust!
Vi har stor städat hela lägenheten, från topp till tå..

Snart så kommer dom två tjejerna som ska flytta in här 1mars och kollar hur det ser ut.
Det enda jag vill är att dom går med på färgerna som vi målat i sovrummen så vi slipper måla om innan vi flyttar..
Det kommer vi ändå inte hinna :p

Idag är jag dessutom på skit dåligt humör!
Varför vet jag inte riktigt, annat än att jag är sjukt röksugen och bara vill slå nån..
Naglarna är på väg åt helvete och jag sitter här och gnisslar tänder.
Att J ska ut och fota med sin kompis och lämna mig och Leo här hemma själva gör ju inte humöret bättre om man säger så..

Jag har försökt hitta nån som vill hitta på nått, men samtidigt så vill jag inte umgås med nån, jag vill bara vara själv för en gångs skull!
Åka någonstans kan jag inte riktigt heller eftersom SL stänger av tunnelbanan här nu varenda jävla helg.
Ersättningsbuss. Skit kul.. Inte!

Nej bläALLT idag!

Kommentarer
Postat av: Lavransfrida

Very well done. I enjoyed the site.

2011-05-26 @ 11:39:33
URL: http://lavransfrida.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0