Gult vare här!

Okej, det gick att få mig på lite bättre humör..

Jag köpte en ny "sparkdräkt", en gul, inte för att den är ens i närheten av vad skön och fin som den jag köpte i helgen var men för att det var en principsak för mig!
Har jag köpt en så ska jag ha en..
Bara för det så vill jag ju ha tillbaka min från i helgen, den här och typ 17st till.

Skönare plagg finns ju inte!
Dessutom så matchar jag ju nya duken nu ;)



Nu ska vi ta ett nytt ryck med våra inneboende, imorgon vaknas det naglar och skvaller innan jag och milla ska inta mycket och billig alkohol, sista dagen hon får dricka innan operationen nästa vecka ;)

Kommentarer
Postat av: sis ;)

hoppas du köpte en åt mej oxåå ;)

2011-06-28 @ 21:58:11
URL: http://leebiiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0