Så fort jag fattar hur!

Så flyttar jag hela skiten till Wordpress och köper ett eget domän!
Jag vill bajsa på blogg.se just nu!

Dom är så jävla sämst, jag vill kunna mobilblogga som en vanlig människa och inte behöva sitta klistrad vid datorn, importera, exportera, importera och ladda upp varje gång jag vill visa er nått.
Jag vill kunna ta ett kort med mobilen och lägga upp den direkt!

Utan krångel!
Ok nu vet jag hur jag flyttar med mig alla gamla inlägg, bilder och sånt, men jag måste göra en helt ny design, jag som är sämst på sånt :(

Kommentarer
Postat av: i i d z. [FOTO]

sv; ojdå, vad har hänt? ;o

tack! :D



KRAM!

2011-06-13 @ 14:10:17
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0