Dags för torsdagsmys..

Maten är i magen, J nattar Leo så jag ska ta fram lite ansiktsmasker och annat mys.
Gick ner till Åhléns med Leo och köpte några olika ansiktsmasker, nytt överlack och ögonfranslim.

Sen mötte vi upp J och jag drog in honom på scorett eftersom jag spanat in en skitsnygg Tiamo väska!
Inga skor den här gången, det är ett under :p
Vet iof vilka mina nästa skor blir, tiamos nya multifärgade kilklackar, grrr

När J ser det här så kommer jag inte få nån god mat på en vecka ;)
Köpte iaf inte väskan, trots att jag lyckades övertala J..
Jag blev så sur på hon i kassan så jag sket i det och gick, synd för jag gillade den..
Får köpa den i stan ist ;)

Annars idag så jag jag snöat in på vattenmosaik för naglarna!
Så nu behöver jag ett inte ont anande offer att testa på ;)
Det verkar super skoj, kladdigt, krångligt och överambisöst, just like i want it!

Morgondagens måste är att för en gångs skull lära mig att göra en inbakad fläta i luggen som jag stört mig på hela dan, den är verkligen in my face heeeela tiden!
Nån som vet hur man gör och har nått bra tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0