Hjärnskakning?

Nu har det gått ca en timme sen han ramlade ur sängen och han har varit jätte konstig, han har spytt konstant och då menar jag ca var 3e minut. Det är väldigt mycket tom för honom.. Sen blev han jätte skrikig, första 20minutrarna var han bara kramig och klängig men sen blev han jätte ledsen.
Inte ens sjalen dög, då såg jag huvudet, det är ett stort rött märke som är mega svullet . =(

Snabbt på med en kall handduk och då lugnade han ner sig och har nu somnat...

Tänkte låta honom sova en timme och sen väcka honom och se hur det är, får väl ev åka in då.

Har googlat lite och det sägs att barn under 1,5 år sällan får hjärnskakning, dock är det stört chans om man landar direkt på huvudet som Leo nu gjorde. Han måste först ha slagit huvudet i sängkanten och sen ner på golvet under vaggan, känner mig så jävla värdelös, hade ju legat och hållt i hans fot hela mogonen för att han ålade runt så mycket, och så somnade jag om i 10 min när han också somnade och måste ha släppt foten i sömnen. =(
Men vi får se om en timme....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0