Jobbi jobbi

Idag har jag jobbat, men först fick jag sovmorgon och frukost. Söt gick upp och gjorde frukost till mig eftersom jag gjort det till honom i flera dagar nu. <3
Det var smaskens, men nu har jag jobbat hela dagen lång.

Efter lite halv kalabalik på jobbet när det började pratas avtalsändringar och hälfen av alla här ringde facket så verkar det nu som att det inte blir så som det lät först. =D

Påskägg fick vi också från en av leverantörerna, det var också smaskens.


Men ägg finns det visst gått om nu så här i påsk tider, speciellt på nätet och i bloggar.
Lyssnade på väl valda ord i ipoden på vägen hit i morse så jag tänkte säga några jag med...
 
*harkel*  

Så jävla speciell är du inte så att hela välden kretsar kring dig!
Väx upp och börja betee dig som folk för fan, undrar vem det är som är störd egentligen.

Inte är det hon som jag lämnar min 4 mån bebis till stup i ett iaf, stackars dina barn, att du nu sätter ett till till välden är ju sorgligt när du så oerhört tydligt har så mycket problem med dina egna demoner...


Skämms på dig människa!

Kommentarer
Postat av: Johanna

jösses vem skriver du om?`

2009-04-13 @ 10:08:31
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: sofia

hahaha, vad rolig du är när du skriver kim!!!;D

2009-04-15 @ 20:29:39
URL: http://mecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0