Inge sol men mys ändå

Idag har varit en lite blandad dag, började på vårdcentralen där jag fick ny nässpray mot all jävla skit pollen och min remiss iväg skickad. Så nu är karusellen igång iaf. =)

Efter det deppade jag ihop lite men det blev mycket bättre när jag gick ut med Leo och plockade blommor. Leo förstörde mest alla blommor och slemmade ner dom, men några gick att rädda och står nu fint i köket.


Ska städa skrivbordet nu snart och ställa dom här ist så J blir glad när han kommer hem.
Tänkte nog baka lite muffins idag också men vi gjorde slut på mjölken till frukosten så då måste jag iväg och handla lite ny.
Men vi får se..


Laddat in mobil bilderna har jag gjort igen också så nu får ni en liten uppdatering. =)


 
Skärp är gott som kvällsmat
Men det är godare med glass och mys i Jennys knä i Kungsträdgården
Leo hänger så klart med när vi solar och tycker vi är riktigt konstiga ;-)
Och när jag tvättar så är han till mycket stor hjälp (läs i vägen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0