Barnkalas :)

Idag har jag släpat med hela lilla familjen hem till mina syskon för att fira minstingen Jim som blir 9år idag ♥
Vad fort tiden går numera, jag hänger inte riktigt med..
Är det ett säkert tecken på att man håller på att bli gammal?

Vem vet, nu är det iaf dags att slänga skrutten i säng och slå på 3an, Victorias secrets står på menyn och det ska självklart också spelas in ;)
Det finns ingen bättre fashionshow, det är ju en av dom få som fortfaranade drar på Stort!

I love ♥

Något som jag verkligen inte gillar däremot är att min nyårsklänning ligger på postens utrikescentral för sortering just nu och jag tror inte den kommer hinna komma fram tills imorn..
That sucks så nu vet jag inte hur jag ska göra :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0