Fääärdig!

Konsultationen hos Oya gick jätte bra, hon var inte alls kort och snäsig som jag hört att hon kan vara utan ganska trevlig men bestämd ;)
Det gjorde så att vi inte riktigt samma åsikter om saker och ting..

Hon röstade på en stor bukoperation med fettsugning, ett ankarlyft med 500/590cc high profile inlägg och jag på en liten bukoperation med fettsugning, vårtgårdslyft och max 450cc high profile. Men det hade jag förväntat mig eftersom hon är känd för att göra Stoooora boobies.
Däremot så hade jag inte väntat mig att hon skulle säga stor bukop för det tycker jag Verkligen inte att jag behöver och inte dom kirurger som jag har mailat med heller..
Men det var bra att höra hennes åsikt och få klämma och känna lite på inläggen.

Skönt var det också att J var med och att det inte var så mycket att vara nervös för, jag förstod allt hon sa och hade koll på allt redan. Så nu känns det inte alls lika jobbigt att flyga helt solo till malmö och göra det samma med Cosmo i januari. :D

Nu är det bara penga frågan kvar, om Cosmo också säger stor bukop så har jag problem eftersom jag lånat till en liten, så helt plötsligt så har jag för lite pengar, trots att jag har massor.. :S

Men med lite knep och knåp så ska det väl också det gå vägen!


Nu ska jag läsa vidare i min fina folder "Bröstoperation med gelfyllda implantat, att fatta ett kvalificerat beslut" och ta en cigg innan jag och J ska spela Ultimate fighter. Nu är det sista paketet som röks för snart är det dags 68 dagar kvar!


Gaaah varför är det inte den 15 februari Nu för??!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tror inte heller att du behöver stor bukis.. e typ säker på att d inte behövs. Sen skulle jag också gjort med brösten så som du tycker. :-)

2009-12-08 @ 10:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0