Pinnen?

Ja man tackar, eftersom jag varit sjuk så jävla länge nu så kan jag inte äta.. igår smällde J i sig en hel pizza medans jag tvingade i mig en halv varma koppen så då är det inte så konstigt att man tynar bort, iof så smaskade jag i mig halva pajen som han gjorde, förlåt halsen men det var värt det ;)
Annars så är det faktiskt så här det ser ut numera;


Vi går och fikar, J tar två kakor och jag sitter ledsen och tittar på när han trycker i sig båda :p
Men jag klarar mig, lite gott blir det ju så klart, men inte alls lika mycket...
Nu är det fulltfokus inför det nya året eftersom jag har hittat den Hetaste nyårsklänningen Ever!

Frågan är bara om jag ska ha den i vitt, svart eller båda?! :D

Vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sola en stund och sen köper du den vita :)

2009-12-19 @ 13:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0