Hemma igen

Nu är vi tillbaka hemma i soffan, det blev ett lite halvt misslyckat försök till en utekväll igår. Det började med att vi skulle först till technostate och sen all out, och slutade med inget av det.
Jag och J bestämde oss för att bara gå på all out eftersom det bara är 5min med bussen och sen 5-10min att gå och så behövde vi då inte vara borta så länge eftersom dom andra inte skulle dit förens vid halv 1.
Nåväl, vi tar oss dit ringer dom andra och säger att vi är utanför, då säger dom att dom sagt fel adress och är vid stadshagen.
SUCK vi bestämmer oss för att vi åker dit eftersom dom tydligen skulle ha öppet till 6.
Vi går och går och går och tar oss tillslut dit, ringer och säger att nu är vi äntligen utanför (klockan är nu runt 2) då säger dom "jaha, men vi ska precis gå för dom stänger 3"
MEGA SUCK
efter ett tag så kommer vi fram till att vi följer med dom hem i en taxi, vi hoppar in i taxin och upptäcker att J inte får plats, så han får vänta på ett annat sällskap som också ska med dom hem. För oss gick det sen bra, men J var inte framme förens 1½tim senare eftersom dom som plockade upp honom och han hoppade av vid gullmarsplan och irrade runt ett tag..

Men en liten utekväll vart det, kom hem runt 5 då stod Jenny i köket och värmde mat till Leo som precis vaknat för att äta och det var första gången han vaknat. Sen sov vi alla till halv 12 så vi fick vila ut idag med. =)

Kvällen spenderade vi hemma hos mamma där vi fick smaskig mat som vanligt och kollade på beck.


Nu är det sovdags snart, imorn har jag en tvättid som jag förmodligen inte kommer använda och föräldraträff på bvc, då ska vi väga och mäta skrutten också, han har ju blivit mammas stora kille nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0