Soffmys och guitar hero igen

Så nu har J´s mamma åkt hem och skrutten sover, han var dock lite tråkig och bara sov hela tiden när hon var här. Han har förövrigt sovit hela dagen förutom på föräldraträffen. J lagade kyckling med ris och sen fick vi våra julklappar som vi glömt bort varje gång, J fick parfym och en bok och jag fick natt, dag och rengörings creme för mogen hy, vet inte om det är en komplimang eller inte. J skrattade så han höll på att ramla av stolen, tills hans mamma undrade hur det känns att fylla 25. Haha right back at you! =P
Det blev bara en snabb visit men precis när hon skulle gå så vaknade han till lite och gav henne världens smile som fick hennes gamla farmor´s hjärta att smälta. =)
Lite bus hann vi ju faktiskt med också innan han somnade. Och det fick mig att minnas att jag laddat in lite nya bilder i datorn på Leo och mig när vi grimaserade här om dagen =)


På den här sista bilden är han så sjukt lik J, samma kloka min..



Men nu är J´s tråkiga nyheter slut så nu ska vi mysa i soffan med guitar hero.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Han blev ju sjukt lik J!!

2009-02-10 @ 22:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0