Massor med skojigt.

Många trevliga händelser dom senaste dagarna..

Idag tog jag och Leo tog oss en liten tripp till Jenny från jobbet idag och fikade, hon som hängde ut mig i sin blogg när jag hade cravings efter sand, själv så bjöd hon nu på vindruvor, chips och havreflarn allt med philadelphiaost på, men det var faktiskt gott ändå. ;-)
Och du, det är helt okej att vara hormonkossa, speciellt när ens kille är fett gay!

Vi hade skoj, och Leo fick låna en hoppgunga som han ska få testa imorn, vet inte om han kan skutta i den än men vi ska testa iaf. Så fick vi höra att jobbet lagt en slant till en liten present till honom så nu ska han äntligen få mr bump skorna från addidas. Han som önskat sig dom så länge. ;-)


Igår fyllde frepp år så jag, J och Leo åkte dit och åt middag med han och hans tjej på en mysig liten restaurang vid dom. Åt världens godaste planka och så blev det lite vin till maten också, känns konstigt att kunna dricka nu igen men det var skönt också med god mat och sällskap. Leo verkade förälska sig lite i Fie, satt i hennes knä och blåste dreggelbubblor hela middagen och blev skit sur när han fick sitta hos nån annan. =)


Igår så kom också vårat boxerkort och idag så kom boxen så J gjorde en vacker macgyver lösning som gjorde att vi fick signal utan antenn, eloge till honom, fast vi fick bara in svt och sen dom fria. Men medans vi var hos Jenny så åkte han till skolan och köpte en antenn på vägen, så nu har vi alla kanaler, och alla filmkanaler också. Som just nu kör massa porr.

Tyvärr inte sugen på det nu bara efter vad jag såg i en säng idag, men imorn då jävlar. ;-)


Ååh idag fick J också sin muminpappa, Leo fick ett muminbabygym av jobbet i julklapp men den saknade muminpappan, ist så hade den två st snorkfröken. Så J mailade rätt start att han kände sig lite besviken och åsidosatt som pappa och fick tillbaka att självklart så ska dom skicka en muminpappa åt honom.


Nu ska det pumpas mera matlåda till skrutten som han ska ha med sig imorn medan jag installerar sims som äntligen är nere! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0