Nya bloggen med lite presentation

Jaha då var man här igen, efter mycket tjat från många och J´s envishet med att inte köpa en "mitt första år" bok till Leo så blev jag med blogg igen. Gjorde ett halvhjärtat försök för nått år sen men det blev aldrig som min lunarstorm dagbok som hade flest läsare på den tiden. Så vem är jag då? Jag kallas Gizzy sedan snart 10 år tillbaka pga av en gamal regestreringsskylt, eller Trotsålder AB, har också så klart ett tillhörande alter ego "Märta 3,5". Säger sig väl självt att det är för att jag inte riktigt alltid har alla bollar hemma ;-) Trots det så har jag lyckats fånga mig en man och gifta mig redan som 18 åring (2v innan 19 ;-)) och nu för 6v så kom lillskrutten Leo vackrare än livet! Vi har bosatt våran lilla familj som också innefattar en hund i en som dom säger här "lite finare, lite bättre" förort till stockholm. Här är iallafall våran vardag som den ser ut nu, inte lika spännande som lunardagboken direkt men någon gång ska man bli stor har dom alltid sagt, även om jag aldrig hållt med så borde jag nog acceptera att jag snart är där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0