Frisk?

Nu har jag kurerat mig lite, har jobbat både igår och idag och det har gått bra, däremot så har jag ont i halsen nu ist... :/
Men men sista vagnen blev såld imorse iaf, så det är skönt. Nu kommer man in i Leos rum igen. Nu är det bara vaggan och J´s datorer som ska bort därifrån. Jag ska också lägga upp mina böcker jag köpte under graviditeten också, "Du ska bli pappa" som jag köpte till J och som han aldrig läste :( och sen den as häftiga "Ett barn blir till" som jag älskar, den hade vi hemma hos pappa när jag var liten också men jag har senaste upplagan med ännu häftigare bilder...
Den är ball!

Men nu ryker den också, känns som vi säljer allt vi äger och har men det är skönt också.
Leo ska ju få en ny bilstol nu också eftersom han blivit så himla stor! Men det är svårt att hitta nån som inte är ap ful. Imorn ska han också till bvc för lite vägning och mätning. Tror det är 10kg fett runt låren på honom nu, magen är ju smalare än innan men låren är riktigt shyssta nu ;) han behöver springa lite mer med gåvagnen nu.


Nej nu ska jag jobba vidare och leta runt lite mer på blocket efter bilstol. Alla jag vill ha säljer dom ju innan jag hinner dit, jävligt fittigt om man frågar mig..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är inte det här: http://img29.imageshack.us/img29/192/mitti.jpg

2009-07-14 @ 20:06:57
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej :( det var en liten tjej som var 1mån

2009-07-14 @ 22:55:45
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0